9 תשובות
פחות התחברתי
כן אבל העונה הרביעית גרועה
בהתחלה קצת משעמם אחרי זה זה מעניין
אין עונה רביעית יש שלישית^^
אנונימית
לא. חרא סדרה זהו אין מה להגיד הסדרה פשוט משעממת אני רואה אותה עכשיו נטו כי הקראש שלי אמרה לי (ירד לי ממנה קצת בגלל זה)
בהתחלה משעממת אבל אחר כך סדרה מעולה אני ממש אהבתי ממליצה לראות
סדרה ממש טובה,
בעיקרון זה על קבוצת נערים שהם חברים הכי טובים שחיים באיזור שנקרא outer banks אם אני זוכר נכון
והאיזור מתחלק ל2 קבוצות של אנשים
פוגס, שזה קבוצת אנשים ממעמד הביניים, אנשים ממוצעים מבחינת מעמד כלכלי-חברתי
וקוקס, קבוצת אנשים מהעשירון העליון, מאוד מאוד עשירים
ויש ביניהם סוג של תחרותיות, סכסוכים וכו'
בכל מקרה, הסדרה עוסקת בחבורת נערים הזאת שהם מנסים למצוא אוצר אבוד
לא אפרט מעבר, אבל הסדרה טובה, שחקנים טובים (שווה לראות רק בשביל שרה קמרון)
בעיקרון זה על קבוצת נערים שהם חברים הכי טובים שחיים באיזור שנקרא outer banks אם אני זוכר נכון
והאיזור מתחלק ל2 קבוצות של אנשים
פוגס, שזה קבוצת אנשים ממעמד הביניים, אנשים ממוצעים מבחינת מעמד כלכלי-חברתי
וקוקס, קבוצת אנשים מהעשירון העליון, מאוד מאוד עשירים
ויש ביניהם סוג של תחרותיות, סכסוכים וכו'
בכל מקרה, הסדרה עוסקת בחבורת נערים הזאת שהם מנסים למצוא אוצר אבוד
לא אפרט מעבר, אבל הסדרה טובה, שחקנים טובים (שווה לראות רק בשביל שרה קמרון)
ברורר
על חיים של פוגס וקוקס (פוגס- אנשים לא עשירים שאף אחד לא אכפת מהם והם עושים חיים
קוקס- הטחונים עם מעמד גדול מאוד)
זה על אי שנקרא אאוטר באנקס וזה חיים טרופיים כאלה
שני המעמדות מנסים להתגבר על מכשולים כגון סמים, אהבה, אלימות, חברות וכסף ואיך להצליח להשיג את מטרתו של אביו הלכאורה מת של ג'ון בי (דמות ראשית מה פוגס)
על חיים של פוגס וקוקס (פוגס- אנשים לא עשירים שאף אחד לא אכפת מהם והם עושים חיים
קוקס- הטחונים עם מעמד גדול מאוד)
זה על אי שנקרא אאוטר באנקס וזה חיים טרופיים כאלה
שני המעמדות מנסים להתגבר על מכשולים כגון סמים, אהבה, אלימות, חברות וכסף ואיך להצליח להשיג את מטרתו של אביו הלכאורה מת של ג'ון בי (דמות ראשית מה פוגס)
אני ממש אהבתי שווה לנסות