10 תשובות
יש לך מכנסי חלל?
את הולכת להופעה בפתח תקווה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
"נזכרתי איפה שמתי את הכתר, אצל טונה."

"החיים מסחטת מיצים, אחויה משפריץ"
""לרצות שכולם יאהבו אותם זה כמו להמשיך לשתות משקה מצמיא"
"היישר מצנרת הביוב של פתח תקווה."

ביץ' פליז, כלבה דחילק, אינעל העולם, אינעל ראבק, אינעל דינק!"

"אם תרצו אין זו אגדה, תלוי בסוואגה."

החיים מסחטת מיצים, אחויה משפריץ"

"אני הייתי זינה הנסיכה הלוחמת, אתה היית אבי נעלבי."

"נדליק סיגריה, אולי נצית כמה תקוות."

"החומוס מטמטם, בדוק הטחינה מחרפנת."

"בכל יום אני קורא שיר אחד שכתבת, אבל רק אחד בשביל שלא יגמר לי."

"אמרתי לך, 'החיים זה פיוז'ן של גורל וקארמה', אמרת לי 'עזוב שטויות בוא נאכל שווארמה'."

"פלוטניק ממריא כמו ספוטניק על מאה

"יש במה לתפוס ונשבע שאני אוהב את זה"
כל הפואנטה בשלט זה שאת רוצה למסור לו משהו. אם אין לך מה למסור לו פשוט אל תביאי שלט כי זה סתם יסתיר לאנשים אחרים.
גברת ממורמרת היי
תדעי שלפעמים עדיף לשתוק.
פלוטניק מת על השלטים בהופעות שלו וזה מחווה יפה.. סך הכל ביקשו אופציות לא צריך ביקורת
גברת נעלבת היי
האנשים שמאחורי השלטים בהופעות שלו ששילמו בדיוק כמוך ממש לא מתים על השלטים.. ושום דבר שאמרת לא סותר את מה שאמרתי אז לא צריך ביקורת
בדיוק כמוני? יש לך טעות.. אני לא זאת שפרסמה את השאלה, פשוט באמת מפריעות לי בעין התגובות המאוד לא נעימות שלך. אז פשוט תחסכי להבא. לילה טוב;)
מלך הראפ של המזרח התיכון
כלב מי שלא אוהב אותך

גם אני באה להופעה בפתח תקווה הולך להיות מושלם