9 תשובות
שניר חצוף ויענקי מהמם לא מבינה איך הוא סובל אותו
חוצפה ממש מי ישמע כאילו השנייה וחצי הזאת זה מה שיגמור לספיר תמים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל שהוא פתח לסתיו את כל הברזים כדי שלא יהיה לה מים זה בסדר מבחינתו?
(ואני לא מצדיקה את ההתנהגות של סתיו)
אנונימית
הוא ערס ובן אדם רע רק זמן עד שהוא באמת יכה מישהו
חייב להעיף אותו
לדעתי הוא לא ידע וקורה אנשים טועים
אנונימית
עצבן אותי ברמות לא סובלת את שניר הזה
בן אדם רע
זה נטלה לא נטלן
אנונימית
שהוא מתעצבן יוצא לו צד מאוד מכוער
הוא צריך לדעת להשתלט על עצמו
אבל אני ממש אוהבת אותו ואני יודעת שהוא יכול להשתפר