3 תשובות
זה משתנה בין תחנה לתחנה, אצלנו צריך משמרת מבחן של האחראי חניכה כדי להעלות אותך לחונך
זה שונה בכל תחנה אצלנו צריך לעשות מעל 30 משמרות
אצלנו שולחים קישור להרשמה להשתלמות חונכים וצריך למלא כל מני פרטים אישיים וכמה משמרות ושעות עשית ולמה את אתה רוצה להיות חונך ועוד כל מני כאלו.
אחר כך האחראי חניכה בוחרים כמה מתנדבים שמילאו את הטופס(בהתאם לכמה חונכים חדשים צריך וכמה שעות וזמן הם במדא).
ומי שנבחן עובר השתלמות שבסופה יש מבחן מנפה.
אחר כך האחראי חניכה בוחרים כמה מתנדבים שמילאו את הטופס(בהתאם לכמה חונכים חדשים צריך וכמה שעות וזמן הם במדא).
ומי שנבחן עובר השתלמות שבסופה יש מבחן מנפה.
באותו הנושא: