4 תשובות
תלוי מאוד מי הבן אדם.. אבל בדרכ לא לול
כן
אני חוסם ואז מבטל חסימה כדי לקצר תהליכים, כי זה מוריד גם את העוקב ממני וגם את העוקב לו
אני חוסם ואז מבטל חסימה כדי לקצר תהליכים, כי זה מוריד גם את העוקב ממני וגם את העוקב לו
לא, רציתי שהיא תראה שהורדתי לה עוקב
באותו הנושא: