4 תשובות
תלוי מאוד מי הבן אדם.. אבל בדרכ לא לול
g59
כן

אני חוסם ואז מבטל חסימה כדי לקצר תהליכים, כי זה מוריד גם את העוקב ממני וגם את העוקב לו
לא, רציתי שהיא תראה שהורדתי לה עוקב