5 תשובות
מה הבעיה בזה
שאלה טובה
יש עוד בסיסים עם בריכות
זה בסיסים של חיל האוויר הכי שווים חח תכלס אבל זה כדי לפנק את הטייסים והסדירניקים שבבסיס.
בסופו של דבר חיל האוויר זה החיל הכי ת"ש בפער
טייסים בקהע המון שנים, והרבה מהם מקימים משפחות. אז כדי לא לפגוע בתיפקוד של הטייס ולא במשפחה שלו אז המשפחה יחד עם הטייס מתגוררים בבסיס, אז על מנת לפנק את המשפחות ולעשות להם חיים יותר כלים אז הצבא עוזר להם, בין אם זה גן ילדים בתוך הבסיס ובין אם זה בריכה.