5 תשובות
שואל השאלה:
^^ כתבתי את זה אבל עדיין יש כריכות שונות ולא את העין
אז אני מניכה שפשוט יש יותר כריכות
אנונימית
^^כי באנגלית הכריכות לא עם עין,זה עם תמונות רגילות ומכוערות כאלה פשוט בארץ ספרות שנוגעת עשתה בכריכות עין ותודה להשם על זה כי זה פי מאה יותר יפה.
שואל השאלה:
^ אה איזה מזל שהם עשו ככה
אני את רוב הספרים יותר שופטת לפי הכריכה של הספר או המלצות בטיקטוק
אז איזב מזל ששנו את זה הכריכה הזאת גם ממש יפה
אנונימית
boys of tommen
נראה לי
tommen's boys