3 תשובות
כן לכי על זה
בוודאי.
אני התחלתי עם סטילטו 5 ס"מ בגיל 16.
כיום אני לובשת בין 8.5 ל12 ס"מ,בטילטו פלטפורמות ועקבים עבים.
שימי לב שאם את מתכוונת ללכת הרבה אולי כדאי שתבחרי עקב עבה יותר או פלטפורמה.
ואם המרחק בין העקב הדקיק לשאר הסוליה הוא מתחת 3 ס"מ הנעל הולכת לכאוב ממש.
כדי לבדוק את היציבות של העקב תנסי לעמוד על רגל אחת ותראי כמה את יציבה.