4 תשובות
זה לא מוזר יש הרבה כאלה
וזה לגמרי מובן שלא תעבדי בשביל מינימום זה מזעזע ולא שווה בכלל
שואל השאלה:
חח אני לא אעבוד בשביל מינימום זו משכורת רעב אני צריכה לממן את עצמי
(זה מוזר אבל אני עצמאית בגיל מוקדם)
אנונימית
אם את עובדת שעתי אז מעל 24.15 בשעה זה מהמם
אני נגיד בת 17 ומקבלת 30 לשעה שזה נחשב מלא
תלוי כמה זמן את עובדת.
לדעתי, אם את עובדת נגיד שנה,
באזור ה 20,000?