9 תשובות
בכנות לא אכפת לי
איפה רואים שהוא פרשש מהה
יואוו הם גילו לי
אנונימית
הוא לא פרש
טוב מאוד!!! שנאתי אותו כדייר, היה דייר רע מאוד בעייני, לא התחברתי לדרך שלו במשחק, ואם במציאות הוא גם כזה הוא חייב סדנת עצבים בזריז אבל.
שמחה מאוד שהלך בקיצור ;)
שמחה מאוד שהלך בקיצור ;)
יופי
אני הולכת לשאול אותו מתישהו איך היה חח כי אני מכירה אותו (ידידה שלו)
אנונימית
עד שהתחלתי לאהוב אותו באמא שלו מה הוא עוזב
אבל תראי מה הולך שם אני גם בטח הייתי עוזבת תראי אצל דניאל עמרם כל האמת על האח הגדול