5 תשובות
זה ממש כיף לטוס
אין לך מה לפחד
אין לך מה לפחד
מתי את טסה?
זה כיף, אפשר להנות ממש
טסתי לחודש, לגרמניה, פשוט לא לחשוב על דברים יותר מידי ולנסות להנות
בתור אחת עם פחד מטיסות אבל טסה הרבה, תחשבי שהסיכוי שיקרה משהו הוא אפסי אפסי אפסי. ותחשבי גם על מה את הולכת לחוות אחרי הטיסה. הטיסה היא חלק שולי, החלק המעניין זה הטיול!
ואם את לא מדברת על הטיסה עצמה, אז פשוט תבואי עם ראש פתוח
ואם את לא מדברת על הטיסה עצמה, אז פשוט תבואי עם ראש פתוח
באותו הנושא: