2 תשובות
יש לי אחד ברמה 17
שואל השאלה:
^ יואו יש מצב אתנ מביא לי אותו? אתמול חסמו לי את המשתמש לשנה וממש אין לי עצבים לפתוח אחד חדש
(אם כן הדיס שלי זנ 6nq3lz )
^ יואו יש מצב אתנ מביא לי אותו? אתמול חסמו לי את המשתמש לשנה וממש אין לי עצבים לפתוח אחד חדש
(אם כן הדיס שלי זנ 6nq3lz )
אנונימית
באותו הנושא: