3 תשובות
זה קצת לא משהו, כי צריך מנוחה בין האימונים זה לא עוזר שאת עושה ככה חצי שבוע מנוחה חצי לא
עדיף לתת 24 שעות מנוחה בין אימון ואימון, כדי שלשרירים יהיה מנוחה מספקת, וגם להוריד לכ3-4 בשבוע
תפרקי את האימונים ליותר ימים