10 תשובות
שואל השאלה:
איך קראו לך?
איך קראו לך?
אנונימית
כן
אני חושבת בייבי משהו
משהו כזה או שזה היה במיקמק taua_6
שואל השאלה:
יואוו חשבתי שרק אני שיחקתי בזה פעם
יואוו חשבתי שרק אני שיחקתי בזה פעם
אנונימית
שואל השאלה:
איך קראו לכם?
איך קראו לכם?
אנונימית
אמאלה נשבעת שאני
שואל השאלה:
אוו אני מכירה אותך אבל זה לא היה בן?
אוו אני מכירה אותך אבל זה לא היה בן?
אנונימית
אני נוסטלגיהה
לא שיחקתי אבל היו מחא פירסומות של זה
באותו הנושא: