8 תשובות
למה את חושבת ככה?
אנונימי
תדברי איתו על זה
שואל השאלה:
לא מספיק זמן ביחד כדי שהוא יתחיל להתנהג ככה עכשיו, בכללי לא קשור לזמן אני לא אתחיל לאהוב את היחס הזה פתאום עוד שנה
לא מספיק זמן ביחד כדי שהוא יתחיל להתנהג ככה עכשיו, בכללי לא קשור לזמן אני לא אתחיל לאהוב את היחס הזה פתאום עוד שנה
אנונימית
שואל השאלה:
כן.. אני אדבר איתו, למרות שזה כבר די נפתח קצת ואני מקווה שיהיה בסדר
כן.. אני אדבר איתו, למרות שזה כבר די נפתח קצת ואני מקווה שיהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי שאם אתה טוב למישהו הוא מתחיל לזלזל בזה מתישהו
נמאס לי שאם אתה טוב למישהו הוא מתחיל לזלזל בזה מתישהו
אנונימית
באופן כללי אנשים יתייחסו אלייך איך שאת תרשי להם ובגלל זה חשוב לשים גבולות ולדבר על מה שמפריע, ולפעמים בזוגיות קורה שלוקחים דברים מובן מאליו כי מתרגלים ליחס הזה בסופו של דבר, אבל אם את שמה לב שהוא מתייחס אלייך לא יפה באופן כללי זאת כבר נורה אדומה שלא כדאי להתעלם ממנה וכדאי שתדברי איתו שיהיה מודע לאיך שהוא גורם לך להרגיש, ואם זה לא מזיז לו כנראה שלא אכפת לך ממך ובמקרה כזה ממליצה לך לשקול להיפרד ממנו
אנונימית
פשוט תגידי לא שמפריע לך איך שהוא מתנהג
שלא יהיה קצר בתקשורת
כי יכול להיות שהוא בכלל לא מודע על מה שאת מרגישה
שלא יהיה קצר בתקשורת
כי יכול להיות שהוא בכלל לא מודע על מה שאת מרגישה
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת שהוא אוהב אותי, הוא מראה לי את זה ואין לי תלונות בקטע הזה הוא מושלם
יש כמה סיבות, אבל לדוגמא אני מרגישה שהדיבור וההתנהגות שלו נהיו מזלזלים בזמן האחרון, יש לו מלא יציאות לא יפות כלפיי וזה ממש לא מגיע לי
אני יודעת במליון אחוזים שזה לא מגיע לי, אני ממש טובה אליו. גם כשהוא פוגע בי אני לא מחזירה לו,
אני מראה לו אהבה בכל מצב ואני תמיד שם בשבילו.
אולי הוא חושב שאני שלו כבר אז הוא לא צריך להתאמץ להיות נחמד, אבל האמת שזה ממש מוריד לי את החשק ממנו ואני מתחילה להרגיש את זה לאט לאט שעולה לי כבר
אני יודעת שהוא אוהב אותי, הוא מראה לי את זה ואין לי תלונות בקטע הזה הוא מושלם
יש כמה סיבות, אבל לדוגמא אני מרגישה שהדיבור וההתנהגות שלו נהיו מזלזלים בזמן האחרון, יש לו מלא יציאות לא יפות כלפיי וזה ממש לא מגיע לי
אני יודעת במליון אחוזים שזה לא מגיע לי, אני ממש טובה אליו. גם כשהוא פוגע בי אני לא מחזירה לו,
אני מראה לו אהבה בכל מצב ואני תמיד שם בשבילו.
אולי הוא חושב שאני שלו כבר אז הוא לא צריך להתאמץ להיות נחמד, אבל האמת שזה ממש מוריד לי את החשק ממנו ואני מתחילה להרגיש את זה לאט לאט שעולה לי כבר
אנונימית
באותו הנושא: