8 תשובות
חולצת פולו? אוהרסייז?
לא חייב שמלה למסיבה
פשוט משהו שיהיה נוח עליך
כן נחמד כאילו לא הסטייל שלי אבל בסדר גמור
כן
בחיים לא ראיתי מישהי עם שמלה במסיבה
אם זה הסגנון שלך אז לכי על זה אבל אם את פשוט לא בקטע של שמלות פשוט תבואי עם גינס וטופ או גופיה
(וממה שאני יודעת אף אחת לא שמה שמלה למסיבה של שכבה)
שואל השאלה:
^^^^^כן
אנונימית
שואל השאלה:
^^וואי אני יוצאת מה זה סתומה אבל כשאתן אומרות טופ, למה אתן מתכוונות?
אנונימית