5 תשובות
חוזרים לארץ עם אנרגיות של הודו חחח
הם טסו להודו מההתחלה כי אין להם אופי. זה הדבר הכי נדוש לעשות. אז כשטסים להודו עושים דברים שונים של בודהיזם ובגלל שלהם אין אופי הם מושפעים מזה, ונותנים לחופש הפנימי שלהם לבקוע ולהביע את עצמו
יש שם המון דגש על רוחניות
יוגה
וגישות שונות
חשוב לא להתעסק בדברים שקשורים לעבודת אלילים
כי עד אז בדרך כלל חילונים לא היה טעם לחיים הם טסים לחפש את עצמם וכל זה מבלי לדעת שיש להם רוחניות ממש מתחת לאף
אנונימי
אלה באמת דברים מאוד שונים רוחניות ודת
אנונימית