5 תשובות
לא מצדיק חלילה מה שהוא עשה.
אבל כל אותם נערים/ות שנרצחו, התעללו בו על בסיס יומיומי באמצעות אלימות פיזית ומילולית.
שואל השאלה:
הם לא אתם לא מבינים שזה הוכח שהם לא
והוא דמיין את זה חברה של הרוצח שמינה סתם כבר לא חברה אמרה שלא התעללו בו או משהו לא עשו לו כלום היה לא מלא חברים עד שהוא התחיל להצרחר מכולם ואם היו צוחקים ליידו היו חושבים שזה עליו וגם אם כן צחקו עליו לרצוח אוצםנזה הסיבה והם לא התעללו בו
שואל השאלה:
המשטרה והחברים שלו אישרו שלא התעללו בו והיו לו חברים הסרטונים זה ילד אחר ולא הם
יש סרטונים שמראים שהם התעללו בו..
בכל מקרה זה לא רלוונטי, מקרה מזעזע אבל לא מקרה ראשון בסוגו.
היו המון מקרים כאלו (בעיקר בארה"ב) וזה מחריד, ולצערי אירועים כאלו גם ימשיכו להתרחש כל עוד אין פיקוח על מכירת נשק.
שואל השאלה:
באמת זה נורא וגם זה אודר שהוא לא עבר התעללות ושמעתי שהם היו ילדים כאלו חמודים והכי נחמדים שיש וגם אתה חושב לך לבית ספר לאמא שלך שום דבר לא מצדיק לרצוח כיאלו למה למה וגם הייתה חלדה בשם אמה שניסתה לעצור אותו ואמרה לו-קוסטה בבקשה תעצור,תעצור תעצור משהו כזה וזה כזה עצוב ומיד אחרי שהיא סיימה הוא יררה בה שמונה לעמים למה היא רק דיברה אלייך יא פסיכופת