16 תשובות
סליחה אם בטעות עניתי תשובה פוגעת או משהו בסגנון
אני משתדלת להיות נחמדה אבל יש שאלות שממש מציקות לי
אני משתדלת להיות נחמדה אבל יש שאלות שממש מציקות לי
שואל השאלה:
מה פדחנית מהה מותר לי לפרוק גם אם זה לא מאנונימית למה להגיב ככה לא הבנתי מה הקטע
מה פדחנית מהה מותר לי לפרוק גם אם זה לא מאנונימית למה להגיב ככה לא הבנתי מה הקטע
מסכימה איתך
קצת עצוב שדווקא שאת אומרת דבר כזה בן אדם מגיב לך ככה:(
קצת עצוב שדווקא שאת אומרת דבר כזה בן אדם מגיב לך ככה:(
שואל השאלה:
כןן :(
כןן :(
תשני את ההתנהגות שלך אם הרבה אנשים לא נחמדים אליך כנראה יש סיבה ואת מתנהגת מגעיל
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא!! אני נחמדה לכולם ואוהבת לעזור לא הבנתי בשביל מה להגיב לי ככה בצורה כזאת לא יפה לא עשיתי כלוםם! יואוו
אני לא!! אני נחמדה לכולם ואוהבת לעזור לא הבנתי בשביל מה להגיב לי ככה בצורה כזאת לא יפה לא עשיתי כלוםם! יואוו
שואל השאלה:
דיי כולה שאלתי שאלה
דיי כולה שאלתי שאלה
לא נכון עובדה שאליי התנהגת מגעיל בלי סיבה רואה?
אנונימי
שואל השאלה:
כי אתה התנהגת מגעיל אולי באיך שענית לי שים לב אתה התחלת וואלה יופי שקט אז דיי להאשים אותי חוצפהה
כי אתה התנהגת מגעיל אולי באיך שענית לי שים לב אתה התחלת וואלה יופי שקט אז דיי להאשים אותי חוצפהה
לא עשיתי לך כלום רק עזרתי לך והתחלץ לסנן בלי סיבה ולהתנהג מגעיל
אנונימי
שואל השאלה:
ולומר שאני לא נחמדה??! אתה לא מכיר אותי באמיתי כדי לדעת!!! לשפוט בן אדם זה לא בסדר ובטח לא מכיר אותי מספיק זמן כדי לדעת
ולומר שאני לא נחמדה??! אתה לא מכיר אותי באמיתי כדי לדעת!!! לשפוט בן אדם זה לא בסדר ובטח לא מכיר אותי מספיק זמן כדי לדעת
שואל השאלה:
אתה לאא אתה אמרת שאני מתנהגת לא נחמד טזה ממש לא נכוןן
אתה לאא אתה אמרת שאני מתנהגת לא נחמד טזה ממש לא נכוןן
שואל השאלה:
אני מתנהגת נחמד מאודד יותר ממך אפילו
אני מתנהגת נחמד מאודד יותר ממך אפילו
שואל השאלה:
וזה נקרא לתקוף אם לא הבנת לא ככה עונים על שאלה כולה שאלתי שאלה מה קרה מהזה
וזה נקרא לתקוף אם לא הבנת לא ככה עונים על שאלה כולה שאלתי שאלה מה קרה מהזה
אני אומר שבי אישית בפרטי פגעת אז לא יודע למה את מדברת כאילו אנשעם מתנהגים אליך ככה
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה רוצה מהה דיי שחרר ממני אימלה אתה התחלת לדבר לא יפה ולשפוט אותי בפרטי אז לא להאשים אותי אתה התחלת להתנהג מגעיל בפרטי יאו יאללה שחרר דיי אתה חוושב באמת שאהיה נחמדה ואתה לא? כאילו מה שבאלך זהו שלא ואני אדבר איך שבאלי שאנשים מתנהגים אליי ככה כי זאת האמת אם נחמדים אליי אני נחמדה בחזרה ואתה לא היית נחמד אליי לידיעתך אז... תחשוב בעצמך וכנראה שעוד אנשים לא היו נחמדים אליי וראיתי את זה אני לא אהיה נחמדה למישהו שלא נחמד אליי ושופט אותי בלי סוף יאללה תעזוב אותי בשקט תחזור לענינייך . ואנשים בכללי מתנהגים אליי לא יפה רק שאני שואלת משהו או פורקת מדברים לא יפה לא מתייחסים וזה בסדר???! לא אז דיי כבר . לא אהיה נחמדה לאנשים כאלה שפוגעים בי וקרירים אליי סליחה אבל לא וואו לא הבנתי מפנה את זה אליי פה דיי שקט
מה אתה רוצה מהה דיי שחרר ממני אימלה אתה התחלת לדבר לא יפה ולשפוט אותי בפרטי אז לא להאשים אותי אתה התחלת להתנהג מגעיל בפרטי יאו יאללה שחרר דיי אתה חוושב באמת שאהיה נחמדה ואתה לא? כאילו מה שבאלך זהו שלא ואני אדבר איך שבאלי שאנשים מתנהגים אליי ככה כי זאת האמת אם נחמדים אליי אני נחמדה בחזרה ואתה לא היית נחמד אליי לידיעתך אז... תחשוב בעצמך וכנראה שעוד אנשים לא היו נחמדים אליי וראיתי את זה אני לא אהיה נחמדה למישהו שלא נחמד אליי ושופט אותי בלי סוף יאללה תעזוב אותי בשקט תחזור לענינייך . ואנשים בכללי מתנהגים אליי לא יפה רק שאני שואלת משהו או פורקת מדברים לא יפה לא מתייחסים וזה בסדר???! לא אז דיי כבר . לא אהיה נחמדה לאנשים כאלה שפוגעים בי וקרירים אליי סליחה אבל לא וואו לא הבנתי מפנה את זה אליי פה דיי שקט
באותו הנושא: