2 תשובות
נרשמים, זה חינמי ואז זה עובד קצת כמו סמסטר באוניברסיטה - לומדים לבד בקצב שלך מהסרטונים והמלל שיש בקורס שבחרת ובחלק מהקורסים יש אפשרות לעשות מבחן בתשלום כדי לקבל תעודת סיום קורס.
נרשמים, מארגנים לעצמך לו"ז ולומדים לפי הסרטונים והחוצר באתר