2 תשובות
נרשמים, זה חינמי ואז זה עובד קצת כמו סמסטר באוניברסיטה - לומדים לבד בקצב שלך מהסרטונים והמלל שיש בקורס שבחרת ובחלק מהקורסים יש אפשרות לעשות מבחן בתשלום כדי לקבל תעודת סיום קורס.
נרשמים, מארגנים לעצמך לו"ז ולומדים לפי הסרטונים והחוצר באתר
באותו הנושא: