4 תשובות
עצבן אותי רצח
חושבת ששניר נבהל ממה שיענקי אמר כי הוא יודע עמוק בלב שיענקי צודק, סגנון הדיבור כלפי סתיו היה מאוד מגעיל אלים ומוגזם. הוא לא הסכים כי הוא בעצמו דיבר אלייה מסריח.. ולכן זה נגע בו וכך הגיב ליענקי הצודק כמובן. הצופים בבית יודעים שיענקי צודק הכל טוב.
שואל השאלה:
אני מעדיף את סתיו מרוב הדיירים מאותה סיבה שאמרתי על יענקי שהיא היחידה שאמיתית שם וכל השאר צבועים, מצד שני גם לה יש יציאות לא במקום
אבל יענקי באמת בחיים לא פגע באף אחד
^ לגמריי! מסכימה עם כל מה שרשמת כאן..