6 תשובות
אחי אין לך מה לקנות מניות עד שאין לך באמת כמות כסף משמעותית. אחרת זה סתם בזבוז זמן וסיכון מיותר
ממליצה להיעזר בברוקר ולא בבנק כי ברוקר לוקח חמישית מהסכום שהבנק ייקח
שואל השאלה:
בכל זאת אתם יכולים לענות על השאלה?
בכל זאת אתם יכולים לענות על השאלה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע שבורקר לוקח פחות עמלה.. ואתם לא יודעים את כמות הכסף שיש לי להשקיע. אני בסך הכל שאלתי שאלה כדי שדעת את התשובה.
יש לי סיבות אישיות שאני מעדיף דרך בנק ולא דרך ברוקר ותאמינו לי שאני מבין בתחום ואני לא ילד בן 15 שמתעסק במשהו לפני שהוא מבין בו..
אני יודע שבורקר לוקח פחות עמלה.. ואתם לא יודעים את כמות הכסף שיש לי להשקיע. אני בסך הכל שאלתי שאלה כדי שדעת את התשובה.
יש לי סיבות אישיות שאני מעדיף דרך בנק ולא דרך ברוקר ותאמינו לי שאני מבין בתחום ואני לא ילד בן 15 שמתעסק במשהו לפני שהוא מבין בו..
אנונימי
טוב אתה יכול לשאול אותם בשירות לקוחות בכל מקרה הם עונים מהר מאוד
אני כתבתי את זה כי יש יותר מדי בני 15 שחושבים שלהשקיע במניות יעשה אותם עשירים
אני כתבתי את זה כי יש יותר מדי בני 15 שחושבים שלהשקיע במניות יעשה אותם עשירים
שואל השאלה:
חח מסכים איתך אח
חח מסכים איתך אח
אנונימי
באותו הנושא: