4 תשובות
בעיקרון הכל בעמידה
גם מי שיהיה שורות ראשונות יעמוד
לא הולכת להופעה אבל זה בפארק הירקון
יש מקום לvip שזה ישיבה אבל רחוק מהבמה יחסית
ובכל שאר הכרטיסים עומדים
יש מקומות שהם בישיבה ויש כאלה שעומדים שם
זה בעמידה