6 תשובות
חוץ מזה את עובדת רבע שעה אז את עושה 2 שקלים לדקה זה טוב
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אשמח לעוד דעות :)
אוקיי תודה רבה
אשמח לעוד דעות :)
אנונימית
שואל השאלה:
^^תכלס כן אבל בדרך כלל לוקחים יותר וגם אמרתי בערך, זה מן הסתם תלוי בסוג שיער של הילדה, בעובי, באורך..
^^תכלס כן אבל בדרך כלל לוקחים יותר וגם אמרתי בערך, זה מן הסתם תלוי בסוג שיער של הילדה, בעובי, באורך..
אנונימית
אז 30 אבל לא יותר מ40 כי אני לא חושבת שהן ישלמו את זה
שואל השאלה:
זה לא קצת מדי?
אני רוצה להרוויח מזה טוב..
זה לא קצת מדי?
אני רוצה להרוויח מזה טוב..
אנונימית
20 לילדה בערך לדעתי
באותו הנושא: