6 תשובות
אם יש לך פרופיל נמוך אל תטרחי, עדיף לך שירות לאומי.
אם הפרופיל שלך ונספר שלך יהיו נמוכים מין הסתם שהסכויום שתעשי שירות לאומי יעלה
אנונימית
אני חושב ששירות לאומי לא פחות מצבא ויש מלא תפקידים בשירות לאומי
צבא לא מתאים לכל אחד ואם את חושבת שלא תסתדרי שם עדיף שלא תקחי סיכון. שירות לאומי
מה שנכון לך תעשי
אם גם ככה את לא מתכוונת ללכת לשירות משמעותי בצבא עדיף שתעשי שירות לאומי. בצבא באמת כשאני הייתי היה אחד שנשר ממלא דברים שהתפקיד שלו היה לפתוח ולסגור את המועדון של החיילים בבסיס
אנונימי