5 תשובות
לא כואב בכלל רק עם הדבר הזה אחריי זה שמשייף לך אותם קצת מציק ולא נעים בהצלחה
אנונימית
היי
אני מאמינה
שתצליחי
ותעלי
רחוק
ולמעלה
מהמצב
אני גאה בך
ושמחה
להיות איתך
בפלנטה
אני מאמינה
שתצליחי
ותעלי
רחוק
ולמעלה
מהמצב
אני גאה בך
ושמחה
להיות איתך
בפלנטה
אנונימית
זה די כואב, לי לפחות היה יותר כואב מהתהליך ששמו לי את הגשר
זה בעיקר לא נוח, זה לא כואב.
לא ממש