16 תשובות
על הכפתור של הדיסטורשן
שואל השאלה:
אין לי כפתור של דיסטרושן זה מגבר בן 50
אנונימית
תשלח תמונה אני אנסה להבין
שואל השאלה:
הנה
אנונימית
תגביר את הgain
שואל השאלה:
אני בת
ולא זה לא עובד
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק יודעת שצריך ללחוץ על הboost ואז עוד משהו
אנונימית
תנסי את הrevear
שואל השאלה:
זה לא האחד
אנונימית
אז אין לי מושג
שואל השאלה:
תודה בכל זאת
אנונימית
אחלה מגבר זה מסדרת rc של vox אם אני טועה
ללחוץ על הבוסט ולהגביר גיין והווליום
תעדכני אם הסתדרת
שואל השאלה:
לא זה לא עובד זה פשוט מגביר את הווליום
אנונימית
תבדקי אם הבוסט באמת לחוץ שוב.
תעשי בעיקר את הגיין עד הסוף ואת הווליום עד האמצע פחות או יותר
קחי בחשבון שאין למגברים כאלה יותר מדי דיסטורשן אבל ממה שאני זוכר יש לו אחלה אוברדרייב
שואל השאלה:
תודה על העזרה
הייתי נותנת לך פרח לא נשאר לי
אנונימית