5 תשובות
יש הקצבה בפיצריות של בין 150 גרפ ל300 גרם גבינה תלוי במגש מעבר הם יחרגו מהתקציב של הרווח והפסד
תשימי תוספת גבינה
אפשר לעשות תוספת גבינה
וואלה לא סבבה בכלל. אני גם אוכלת בלי תוספות וכשאין מספיק גבינה זה הורס את החוויה של הפיצה
אני בעד הפגנה
אני בעד הפגנה
זה באמת מבאס,
העסקים חייבים להכניס לעצמם לראש שהלקוח ככה יצא לא מרוצה
אתה אוכל פיצה ורוצה ליהנות ושלא יתקמצנו בגבינה
ככה שיש הרבה שחקנים חזקים בחוץ ואפשר לעבור ל-מתחרים
העסקים חייבים להכניס לעצמם לראש שהלקוח ככה יצא לא מרוצה
אתה אוכל פיצה ורוצה ליהנות ושלא יתקמצנו בגבינה
ככה שיש הרבה שחקנים חזקים בחוץ ואפשר לעבור ל-מתחרים
באותו הנושא: