2 תשובות
תכבדו את אחד השני
אם למשהו יש בעיה/צריך עזרה, תפנו אליי
להשאר ביחד
לא להסתובב
לעדכן מיד אם קרה משהו או שהם צריכים עזרה או משהו
לא לדבר עם זרים
שאת מצפה למשמעת מלאה ולשיתוף פעולה ומי שלא עף הבייתה בלי שאלות
הקיצר חשוב לעשות עליהם רושם שיבינו שאין שטויות ואת תופסת אותם קצר אחרת יטרטרו אותך ותרגישי חסרת אונים מולם
אנונימית
באותו הנושא: