7 תשובות
לכי מה אכפת לך
במילא לוקחים את הגבוה יותר
כן, אתה יכול לשפר גם את ה-30 % זאת יחידה שלא צריך ללמוד אותה אפילו, תיגש למועד ב לשאלונים: 11281, 11282.
11282 הוא שאלון חיצוני להערכה חלופית, זאת בחינה. אתה יכול לשפר את הערכה חלופית ע"י השאלון הזה ואם תקבל נמוך יותר יקחו את הגבוה
אם יש לך כוח אז כן
אם אני הסתפקתי ב70 סופי אז את גם יכולה להסתפק ב86
אם יש לך כוח ללמוד
^ lihi זה לא נכון כי לכל אחד יש ציפיות שלו מעצמו
ולשאלה : 86 זה טוב , אין מה לעשות מועד ב אלא אם את חושבת שיש לך באמת סיכוי לשפר
אנונימי