התחברות
הרשמה
יום המאה- קיבלתי בעיבוד מידע 1 מה זה ועד כמה זה גרוע?
1 ביולי 2023, 02:34
גיוס
חיילים
תפקידים
טיפים
עצות
2 תשובות
זה פשוט כמשמעו וזה לא וואו, תערער
ה
ההוא בצד השני
יחסום אותך ממש תערער
Queen Butterfly
באותו הנושא:
כמה קיבלתם בקשב,עיבוד מידע, ויכולת והפעלה טכנית ביום המאה?
קיבלתי 70 דפר, פרופיל 97, ו-2 בעיבוד מידע ביום המאה יש לי סיכוי להתקבל ל8200?
קיבלתי 70 דפר, פרופיל 97, ו-2 בעיבוד מידע ביום המאה יש לי סיכוי להתקבל ל8200?
כמה קיבלתן ביום המאה בעיבוד מידע והפעלת מערכות?
מה כדאי לי לרשום בערעור ציוני יום המאה לעיבוד מידע וסדר וארגון?(קיבלתי 3)
קיבלתי ביום המאה 2 בעיבוד מידע. זה ממש נורא?
הציונים שלי ביום המאה טובים? בעיבוד מידע לא קיבלתי משהו
יכול להיות שבצבא יתנו לי תפקיד במנילה שצריך אליו בעיבוד ומידע (של יום המאה) 3 ואני קיבלתי 2 ?
קיבלתי ביום המאה בעיבוד נתונים רק 2 ואני מתבאסת בטירוף שיהיה לי תפקיד גרוע אוף
מה זה עיבוד מידע וקשב מתמשך ביום המאה?
מי שעשתה כבר יום המאה, זה קשה להוציא 3 בהדרכה ו-3 בעיבוד מידע?