8 תשובות
כי חלקנו לא רואים טוב.
כי הם לא רואים טוב
כי הם לא רואים טוב
ויש כאלה ששמים כי זה יפה לטעמם.
ויש כאלה ששמים כי זה יפה לטעמם.
כי הם לא רואים טוב
כדי לראות נורמלי
כי הם עיוורים
כי אני עיוורת ואני רוצה לראות סדרות כמו בן אדם שלא עיוור
'cause they're yummy