8 תשובות
כי חלקנו לא רואים טוב.
I:
כי הם לא רואים טוב
כי הם לא רואים טוב
ויש כאלה ששמים כי זה יפה לטעמם.
כי הם לא רואים טוב
כדי לראות נורמלי
כי אני עיוורת ואני רוצה לראות סדרות כמו בן אדם שלא עיוור