6 תשובות
בדרך כלל לא, אלה אם כן הם מרגישים סכנה או משהו אחר אבל לרוב לא רק במקרים מיוחדים
אם זה עוזר: בני אדם אוכלים כרישים
אנונימי
חחח בנינו מי שמסוכןזה בני אדם לכרישים ולא הפך
יש יותר בני אדם שאוכלים כרישים מאשר כרישים שאוכלים בני אדם
בעיקרון הם לא אוהבים בני אדם הם פשוט לפעמים חושבים שאנחנו דגים כשאנחנו על גלשן או שאנחנו דומים לכלבי ים ואז הם מנסים לאכול אותנו
בדרכ לא