4 תשובות
שואל השאלה:
אבל לא קשור.. אני מתנהגת כמו כרגיל רוצה סתם לדבר ולמחוק עם דודים שלי והם מתנהגים ממש מוזר..
אנונימית
גם עליי עברה השנה שנה לא ככ פשוטה והייתי קצת בדיכאון וכל הזמן לבשתי שחור, אולי הם לא ככ יודעים איך להגיב לזה ואולי הם מרגישים שההתנהגות השונה(הפחות שמחה) באה ממך, אל תתעסקי בזה תתעסקי איך להרגיש טוב יותר(:
אנונימית
תכתבי בראש שלך לא משנה איך תראי תעשי תגידי וכו' תמיד ישפטו אותך בצורה כזו או אחרת זה לא משהו אשפשר לעשות לו סוויפ ואז באמת יעבוד זה להתרגל לסביבה
שואל השאלה:
אבל אני מתנהגת כרגיל..
אנונימית