התחברות
הרשמה
אם עשיתי החלקה אורגנית ( בפעם הראשונה) וחלק מהשיער לא נתפס פניתי לזאת שעשתה לי ואמרה שהכל טוב שזה קורה לפעמים ושאני אבוא
אליה לתקן , זה לא יהרוס את השיער אם אני אלך לתקן?
30 ביוני 2023, 18:18
החלקת שיער
החלקה אורגנית
החלקה
אורגנית
עיצוב שיער
3 תשובות
לא זה לא יהרוס , תסמכי עליה גם
מ
משועממת יחסית (הרבה)
תלכי לתקן
זה לא יהרוס
princess_
תסמכי עליה ותלכי מנסיון
M
MartinGarrix
באותו הנושא:
עשיתי החלקה אורגנית ואני חייבת אחרי כל מקלחת לעשות פן אבל
עשיתי החלקה אורגנית פעמיים והיא לא עבדה מה לעשות?
שלשום עשיתי החלקה אורגנית ולא עשיתי בכלל..
עשיתי החלקה אורגנית פעם שנייה וזה עושה לי ממש נשירה מה לעשות
עשיתי החלקה אורגנית ולא יצא טוב אז עשיתי תיקון ושוב לא יצא טוב
עשיתי החלקה אורגנית כמה ימים אחרי ההחלקה אפשר לחפוף?
אם עשיתי החלקה אורגנית ואני רוצה לעשות צמות באילת ההחלקה תהרס?
אתמול עשיתי החלקה אורגנית של משרד הבריאות בפעם הראשונה והיום השיער שלי מתחיל להיות גליל..
עשיתי החלקה אורגנית פעמיים (אני שנתיים וחצי עם החלקות) והשיער שלי נהיה יותר מתולתל ממה שהיה, הגיוני?
עשיתי החלקה אורגנית פעם אחת,וצמחו לי שורשים מתולתלים,לעשות החלקה מחדש,כל השיער,או רק שורשים? זה מזיק לעשות כל השיער שוב?
עשיתי אתמול חידוש החלקה אורגנית והשיער ממש שונה משהוא היה בפעם הראשונה ובכללי