4 תשובות
בבקשהה
האמת שזה כן די מתאים לה בעניי חחח
אבל את תדעי למה הם נעלמו בסוף הספר
שואל השאלה:
אז למה ההורים שניהם רבו ויצאו מהבית ואמא שלהם לא השאירה להם אוכל ונתנו רמזים שזה לא מתאים לה ושהיא לא עונה לטלפונים וזה אז חשבתי.. טוב אבל תודהה
אנונימית
תקראי עד הסוף ותביני מה קרה
הם כן מתו אבל לא בשלב הזה הם מתו בלאהוב את 13 ומהנקודת מבט של גואי ואיפה מדברים על זה בלנצח עם 6