2 תשובות
אולי האהבה פשוט לא שם וחזרתם כי אתם מפחדים לאבד אחד את השני?
אני לא באמת יודעת אבל לפי מה שרשמת נראלי שפשוט זה כבר לא עובד
שואל השאלה:
אנחנו אוהבים אחד את השני אבל התקשורת בנינו לא עובדת טוב