5 תשובות
שואל השאלה:
הגיוני שרשום לי שאין תאריכים זמינים בגלל השעה?
זה לא עובד חי אף פעם דרך האתר ואני לא יודעת אם זה בגלל השעה או שאני עושה משנו לא בסדר
הגיוני שרשום לי שאין תאריכים זמינים בגלל השעה?
זה לא עובד חי אף פעם דרך האתר ואני לא יודעת אם זה בגלל השעה או שאני עושה משנו לא בסדר
אנונימית
תכתבי להם בפייסבוק הם עונים יחסית מהר
הסתבכתי רצח באתר תתקשרי למיטב
אני
באותו הנושא: