10 תשובות
זה לא מידה כמו של בת ואני היתי מתחננת למידה 40 כי אני 43 ונעליים במידה כזאת יקרים מידה 40 זה מידה נורמלית
39
שואל השאלה:
בנים אתם תענו לא בנות ולמה יש פה בנות שיש להם רגל יותר גדולה משלי
בנים אתם תענו לא בנות ולמה יש פה בנות שיש להם רגל יותר גדולה משלי
אנונימי
אתה יודע שמידה בנעליים לא אומרת עלייך כלום נכון?
^גנים חרא
44
אנונימי
^^^^לא היה כתוב שאלה רק לבנים
1.6
37
37
אני 41 ו1.68
37
באותו הנושא: