10 תשובות
זה לא מידה כמו של בת ואני היתי מתחננת למידה 40 כי אני 43 ונעליים במידה כזאת יקרים מידה 40 זה מידה נורמלית
שואל השאלה:
בנים אתם תענו לא בנות ולמה יש פה בנות שיש להם רגל יותר גדולה משלי
אנונימי
אתה יודע שמידה בנעליים לא אומרת עלייך כלום נכון?
^גנים חרא
44
אנונימי
^^^^לא היה כתוב שאלה רק לבנים
1.6
37
אני 41 ו1.68
37