התחברות
הרשמה
הגיוני שאחרי אימון כואבת לי הבטן התחתונה?
29 ביוני 2023, 16:59
כאבי בטן
בטן
בטן התחתונה
רפואה משלימה
כפיפות בטן
3 תשובות
אם לא כואב אחרי אימון סימן שהאימון לא היה טוב!!
a
afi anamar
כן ברור
ב
באלי שווארמה,
כן כנראה עבדת עלייה
ה
הגולש האהוב עליכם
באותו הנושא:
הגיוני שאחרי אימון כואבת לי הבטן?
הגיוני שאחרי אימון הבטן התנפחה כאילו עליתי במשקל?
הגיוני שאחרי החיסון השני כואב לי השרירים בבטן התחתונה?
לכל החברות שלי כואבת הבטן כשהן במחזור ולי לא, זה הגיוני (שלא כואבת לי הבטן במחזור)?
הגיוני שאחרי כפיפות בטן כואבת הבטן?
זה הגיוני שאחרי שהייתי טבעונית שנתיים התחלתי לנסות לאכול חביתות וכואבת לי הבטן ויש לי בחילה?
הגיונו שאחרי אימון הבטן שלי הייתה ממש שטוחה כזאת ואכלתי חביתה והיא התנפחה?
הגיוני שאחרי אימון של כפיפות בטן יש לי קצת כאבים בשרירי הבטן?
זה הגיוני שאחרי ארוחה גדולה אני אשקול יותר כי הבטן שלי מלאה?
בוקר טוב, הגיוני שאחרי שבמחזור שלי בדעיכה ועומד להסתיים עדיין כואבת לי הבטן?
הגיוני שאחרי מסיבה כואבת לי הבטן התחתונה?