4 תשובות
כי הם לא ציפו מהבן אדם שיעשה את זה. שתי החברות שלי יצאו מהארון והשנייה חזרה בתשובה, אני מעדיפה שמישהו יצא מהארון מאשר יחזור בתשובה בסביבה שלי. למה אני חושבת ככה ? כי החברה שלי שחזרה בתשובה השתנתה לגמרי וזה באמת מעציב אותי.
שינוי גדול
חזרה בתשובה! וכי שינוי גדול וזה שוק לבן אדם שאתה מכיר ולא חושב דזה יקרה
הייתי מעדיף שמישו יצא מהארון מאשר שיחזור בתשובה אבל ישלי הרבה חברים דתים והרבה חברים להטבים ןאני מקבל אותם כמו שהם ולמרות שזה שינוי גדול שקשה להתרגל אם זה עושהאת הבנאדם שמח יותר אז למה לא בעצם?