8 תשובות
להיות גבר זה להיות חזק, מגן, מספק, עמיד, דואג. להיות אישה זה.. לאדע להביא ילדים ולהיות יפה וכאלה? אין הרבה ציפיות מנשים לעומת גברים אז זה שונה
שואל השאלה:
^חבל מאוד שלא מבינים שגם אישה מסוגלת לעוד כמה דברים חוץ מללדת ילדים
אנונימית
ידוע שמסוגלת, העניין הוא שאישה רוצים גם בלי שהיא תעשה כלום. היא תהיה יפה ויתחילו איתה. גברים חייבים לקרוע תתחת כדי שמישהי תזתכל עלינו בכלל.
שואל השאלה:
זה במידה והיא יפה חח
אנונימית
תכלס גם עם כאלו שלא יפות.. יהיה גבר שימצא חן בעינהן. יש גברים שפשוט אין להם כלום ומוכנים להתחבק עם סלע מרוב בדידות חחח אז.. כן
שואל השאלה:
חחח טוב אם אתה אומר
אנונימית
שואל השאלה:
לא ראיתי שמישהו כתב בגרפיטי טלי הגברת...
אנונימית
krueger

אתה בן אדם פרמיטיבי מסכן
ובהחלט סתום