13 תשובות
תלוי איזה..
כן אבל אם הטלפון עדיין עובד טוב אז לדעתי מאןד מיותר ובזבוז
תלוי מה המצב שלו
כן, יש אנשים שמחליפים גם כל חצי שנה/שנה
כן
שואל השאלה:
הייתה לו בעיה בכפתור פתיחה שהיה מכבה את עצמו

כרגע אני לא יודע אם הבעיה נפתרה או לא
אנונימי
קח לתיקון
שואל השאלה:
לקחתי ואמרו שאי אפשר לתקן
אנונימי
אז לכי למקום אחר.. זה לא בעיה לתקן דבר כזה בעיקרון
שואל השאלה:
אני חושב שיש מצב שהם כן תיקנו את זה אבל אין גלאי טביעות אצבע

אבל הם טענו שהם לא הצליחו לתקן

מה אומר?
אנונימי
איזה טלפון זה?
שואל השאלה:
xiaomi poco f3
אנונימי