13 תשובות
תלוי איזה..
כן
כן אבל אם הטלפון עדיין עובד טוב אז לדעתי מאןד מיותר ובזבוז
תלוי מה המצב שלו
כן, יש אנשים שמחליפים גם כל חצי שנה/שנה
כן
שואל השאלה:
הייתה לו בעיה בכפתור פתיחה שהיה מכבה את עצמו
כרגע אני לא יודע אם הבעיה נפתרה או לא
הייתה לו בעיה בכפתור פתיחה שהיה מכבה את עצמו
כרגע אני לא יודע אם הבעיה נפתרה או לא
אנונימי
קח לתיקון
שואל השאלה:
לקחתי ואמרו שאי אפשר לתקן
לקחתי ואמרו שאי אפשר לתקן
אנונימי
אז לכי למקום אחר.. זה לא בעיה לתקן דבר כזה בעיקרון
שואל השאלה:
אני חושב שיש מצב שהם כן תיקנו את זה אבל אין גלאי טביעות אצבע
אבל הם טענו שהם לא הצליחו לתקן
מה אומר?
אני חושב שיש מצב שהם כן תיקנו את זה אבל אין גלאי טביעות אצבע
אבל הם טענו שהם לא הצליחו לתקן
מה אומר?
אנונימי
איזה טלפון זה?
שואל השאלה:
xiaomi poco f3
xiaomi poco f3
אנונימי
באותו הנושא: