8 תשובות
שואל השאלה:
אין לי תבנית:(
זה עד כדי כך רע אם אעשה בכוס שתייה חמה?
אין לי תבנית:(
זה עד כדי כך רע אם אעשה בכוס שתייה חמה?
אנונימית
לא נשמע שזה יהיה טוב ושלחי מתכוןן
נשמע מסוכן כיאילו
לא לא תעשי בתבנית
עדיף תבנית
תעשי במיקרו אם כבר את עושה בכוס
שואל השאלה:
^^^חחח רשמתי מתכון לסופלה בגוגל
^^^חחח רשמתי מתכון לסופלה בגוגל
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף עשיתי בכוס אעדכן אתכם אם ישרף
בסוף עשיתי בכוס אעדכן אתכם אם ישרף
אנונימית
באותו הנושא: