2 תשובות
גם אם היא אמרה לך לא אז זה לא נורא, עדיף לפעמים לקבל את האמת בפנים מאשר לחיות באשלייה. לא יהרגו אותך או יפוצצו אותך על זה שהיא אמרה לא.
יהיו לך עוד הרבה הזדמנויות לשאול בנות אחרות אותה שאלה ולך תדע, אולי מישהי תגיד כן.
יש הרבה דגים בים
אנונימית