9 תשובות
להשתנות כן אבל האופי שלהם תמיד ישאר
כן.
תלוי באדם.
תלוי
תלוי בבן אדם גם אבל להשתנות לגמריי אי אפשר
חד משמעית כן.
עשיתי שינוי ענק *גם באופי וגם ביופי*

שנה שעברה הייתי חסרת ביטחון, לא מכבדת, מגעילה, מקללת ומתייחסת מגעיל לאנשים.

עכשיו אני עם ביטחון בשמיים, מכבדת, לא מגעילה, לא מקללת ומתייחסת בכבוד לאנשים
אנונימית
^זה שינוי בהתנהגות לא באופי
^אופי והתנהגות זה אותו דבר.
אנונימית
לא, אופי זה איך שאתה נולד ואיך שאת מתעצבת במשך השנים עם הדברים שקורים לך.
התנהגות זה איך את מתייחסת לאנשים שמסביבך.
שתי דברים שונים לגמרי,
הראשון זה איך את כבן אדם והשני זה איך את מתנהגת לבני אדם.