7 תשובות
אין לי חלומות, לא מרגישה בזה צורך
אנונימית
אקדמית מדעי המחשב, תעסוקתית סטארט-אפ באבטחת מידע
להיות אחות
בעיקרון להיות מורה לכיתות א ב ג אבל זה רק אחרי שאני אהיה אמא והילדים שלי היו בני 3-4
אז בטוח שאני אעבוד לפני אז אני ממש רוצה להיות גננת או סייעת כזה בגן פרטי
אנונימית
להתעסק בכל מה שקשור בביוטכנולוגיה
מבחינת לימודים אני מתחילה באוקטובר לימודים שקשורים לעיצוב אבל גם טכנולוגיים, וזה מה שרציתי ממש ללמוד :)
תעסוקתית בעיקרון השאיפה שלי בסוף להיות עצמאית ולפתח מותג תחת השם שלי. כמובן שזה גם מתחבר והעשייה שלי תהיה גם מתוך מה שאני עוסקת בו ולומדת.