10 תשובות
תראי , כדאי שתנסי ליצור קשר עם ילדים מהכיתה שלך בבית ספר הנוכחי , אם לא הולך ? תגידי שאין לך חברים ואת היית רוצה ליצור קשר עם חברת ילדות שלך שלומדת בבית ספר אחר
שואל השאלה:
בבית הספר הנוכחי למשל ילדים מגעילים אלי ברמות והם מציקים לי. אבל משנים כיתות בשנה הבאה. אבל יש אצלי בבית ספר מישהי שאני ממש שונאת ועוד מישהי שעשתה לי משהו ממש גרוע, אבל כנראה שיעיפו אותה.
אנונימית
אז כדאי שתעברי בית ספר אם מציקים לך ולא נוח לך שם , זה גם מאוד חשוב וגם משפיע על הלימודים
להחליט ולהגיד ולעמוד על זה
תעברי
הם חארות
את מלכה
דברי איתם, תסבירי להם למה, אין סיבה שלא יבינו ויתמכו.
אולי תכירי עוד במשך השנים
שואל השאלה:
למשל בבית הספר השני יש שם בנות שאני מכירה מלא זמן.
אנונימית
חכי כולה עברה שנה את לא באמת יכולה לפתח חברות טובה כמו קשר של כנה שנים.. תחכי קצת ואז..
עברתי בכיתה ט ולא היו לי חברים אזל כשהחלפנו כיתות בכיתה י הכרתי אנשים חדשים ואני ממש שמח שלא עברתי שוב, תנסי לתת לזה עוד צ'אנס אולי