15 תשובות
זה מעולה.
אנונימית
כן זה ממש אחלה
איך אפשר תעודת בגרות מעל 100
את רצינית שאת בוכה על נקודה
שואל השאלה:
אפשר, מגיעים גם למאה ועשר
אפשר, מגיעים גם למאה ועשר
אנונימית
זה בסדר
כל מי שאומר ברור לא יודע שזה לא ממוצע מספיק גבוה בשביל להתקבל להרבה מקומות
כל מי שאומר ברור לא יודע שזה לא ממוצע מספיק גבוה בשביל להתקבל להרבה מקומות
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא על הנקודה, אני צריכה 110 בשביל פסיכולוגיה
זה לא על הנקודה, אני צריכה 110 בשביל פסיכולוגיה
אנונימית
כן ברור
בתכלס מה שמשנה זה אם הממוצע מספיק לך בשביל מה שאת רוצה ללמוד
שואל השאלה:
אבל רוב המקומות דורשים מעל מאה, זה מעצבן
אבל רוב המקומות דורשים מעל מאה, זה מעצבן
אנונימית
ברור
אם את צריכה עוד נקודה בבגרות ולא רוצה לגשת שוב לפסיכו אז פשוט תרחיבי בגרויות. זאת אומרת אם נגיד עשית רק 2 יחידות היסטוריה אז תרחיבי לחמש יחל, תחרשי את התחת ועם הבונוסים הציון יעלה. או שאם אין לך מה עוד להרחיב פשוט תוסיפי עוד בגרות/תעשי מועדי ב ותגשי שוב למה שכבר ניגשת
ברור
זה מצויין, אני הייתי רוצה ציון כזה
תלוי מה את רוצה ללמוד באוניברסיטה
באותו הנושא: