10 תשובות
אולי זה נשמע מפתיע , אבל התשובה היא כן .
אנונימית
כן
כן זה תלוי בתפקוד ואולי בעוד דברים
אבל אלה גם מיומנויות נרכשות
כן
יש דבר בשם masking. יש גם כאלה שזה בא להם טבעי אבל הרוב שמצליחים (לפחות קשר עין והבעות פנים) הם מזייפים, אומר מניסיון.
אנונימי
שואל השאלה:
אם ככה אז אפשר להגיד על כול בן אדם שיש לו אוטיזם
אנונימית
כן, כל אחד הוא שונה.
בתור אוטיסטית שגם הכירה אוטיסטים אחרים (בתפקוד גבוה) אם לא היו אומרים לי שהדברים האלה נחשבים לתכונות שיש ל*כל* האוטיסטים בלי יוצא מן הכלל לא הייתי מעלה על דעתי שזה ככה .
הכרתי אוטיסטים שאפילו מאוד אהבו ציניות
אנונימית
^לא, הדברים האלה הם לא הסימפטומים היחידים